Školení lepších e-mailů
pro firmy
Co si odnesete?
1. Jak na čtenáře
Naučíte se pracovat se čtenářem tak, že si vaše e-maily každý přečte od začátku do konce (a dozvíte se, proč to teď taky není).
2. Jak pracovat s textem
Ze své copywriterské praxe vám předám 17+1 konkrétních tipů, jak pracovat s textem. Od formátování až po rozloučení.
3. Jak na to v praxi
Vše si vyzkoušíte v praxi a pod mým dohledem si napíšete šablony k 3 typům e-mailů, které píšete nejčastěji.
Co by vás ještě mohlo zajímat
Kde školení probíhá?
Ráda dorazím k vám do firmy – v mojí dojezdové vzdálenosti je zatím Liberec a Praha. Připravuju ale i online verzi.
Musíme se zapojit?
Školení je interaktivní a budu ráda, když se zapojíte. Ale pokud ne, zvládnu to i sama a můžete jen v klidu poslouchat.
Co je ke školení potřeba?
Jen papír a tužku nebo notebook na poznámky. Mně bude stačit projektor s připojením na notebook a v ideálním případě internet.
Pro kolik je školení lidí?
Osvědčilo se mi školit 10–12 lidí, aby byl efekt co největší. Pokud je vás ve firmě více, nebojte, určitě to vymyslíme.
Jak dlouho školení trvá?
Zhruba 4 hodiny. 2 hodiny prezentace + 2 hodiny praktická část. Včetně pauzy, případných dotazů a tak podobně.
Co když máme zájem?
Napište mi a domluvíme datum. Doptám se vás na detaily, jak ve firmě fungujete a pošlu vám nabídku na míru.
Během 4 hodin probereme:
3
důvody, proč
17+1
konkrétních tipů z praxe
10
příkladů reálných e-mailů
3
e-mailové šablony na míru
1
úkol na vyzkoušení
nespočet
vašich dotazů
Dominika je opravdu expert na copywriting a online komunikaci. Její prezentace je skvěle strukturovaná, předává informace bez zbytečné omáčky a jde rovnou k věci.
Petra Vysušilová, Echt-bake
Musím říct, že pro mě, učitelku češtiny, bylo v přednášce pár zajímavých AHA momentů a inspirace nejen pro mé podnikatelské aktivity, ale i do výuky.
Helena Hegerová, helahe.decor
Školení mi pomohlo naučit se strukturovat nejen e-maily, ale jakoukoliv zprávu, abych jasně předala informace a dosáhla cíle daného projektu. Skvělý způsob, jak zlepšit efektivitu komunikace a udržovat vřelé pracovní vztahy.
Kateřina Kopecká